Vrácení zboží a reklamace
Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej dle Občanského zákoníku § 1829 zákona 89/2012 Sb. vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží Vám rádi vyměníme za jiné a pokud nebudete mít o výměnu zájem, vrátíme Vám peníze.
Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží vrátit?
- Kontaktujte nás (buď telefonicky na 776 862 626 nebo e-mailem info@zaminutu.cz) a sdělte nám, že chcete odstoupit od kupní smlouvy
- Zašlete nám zboží spolu s průvodním dopisem ( a kopií faktury, originál doporučujeme uschovat) na Sell more s.r.o., Durychova 101/66, Praha 4, 142 00
- Zboží zašlete v pojištěném balíku do výše hodnoty zboží a co nejlépe zajištěné proti otřesům a možnému poškození při dopravě
- Ihned jakmile zboží převezmeme a zkontrolujeme, vrátíme Vám finanční prostředky Vámi zvolenou cestou
Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží reklamovat?
Našim zákazníkům se snažíme dodávat zboží v nejlepší kvalitě a jakosti. Nicméně i přesto se může stát, že bude zboží potřeba reklamovat.
- Budeme rádi, když nás s Vašim problémem seznámíte - ať už telefonicky na 776 862 626 nebo na e-mailu info@zaminutu.cz
- Stáhněte si a vyplňte reklamační protokol, který naleznete zde - Reklamačn
í protokol
- Zašlete nám zboží spolu s vyplněným protokolem ( a kopií faktury, originál doporučujeme uschovat) na Sell more s.r.o., Durychova 101/66, Praha 4, 142 00
- Ihned, jakmile zboží převezmeme, překontrolujeme, zašleme Vám kopii reklamačního protokolu a zboží dáme do servisu k reklamaci
- Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji.